Συμμετοχή των μαθητών της Γ' Γυμνασίου στο πρόγραμμα "Ματωμένα Χώματα" της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Κέρκυρας
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
-
Μου άρεσε πάρα πολύ η επίσκεψη στη βιβλιοθήκη. Πιο συγκεκριμένα η παρουσίαση της ζωής στη Μικρά Ασία σε power ήταν πολύ ζωντανή, γιατί συνοδευόταν από πολύ ωραία αφήγηση αποσπασμάτων λογοτεχνικών κειμένων. Το παιχνίδι στο τέλος ήταν διασκεδαστικό, γιατί έπρεπε να λύσουμε μικρούς γρίφους.
Άγγελος, Γ1
-
Θα προτιμούσα ένα πιο αναλυτικό βίντεο με μαρτυρίες για τη Σμύρνη και την ιστορία της, καθώς και αναφορά σε σημαντικές προσωπικότητες που κατάγονταν από εκεί. Η υπεύθυνη της παρουσίασης ήταν ευγενέστατη.
Κωνσταντίνος, Γ1 -
Η επίσκεψη στη βιβλιοθήκη ήταν ενδιαφέρουσα, γιατί μας μίλησαν για ένα θέμα πολύ σημαντικό, τη Μικρασιατική καταστροφή και τους πρόσφυγες. Το παιχνίδι δράσης που παίξαμε στο τέλος ήταν ωραίο.
Νίκος, Γ1
-
Η παρουσίαση/αφήγηση ήταν αρκετά καλή, αλλά το παιχνίδι ήταν για μικρότερες ηλικίες.
Μάιρα, Γ1
-
Μου άρεσε ιδιαίτερα το μέρος του παιχνιδιού που ψάχναμε συγκεκριμένα βιβλία στη βιβλιοθήκη.
Μιχαέλα, Γ1
-
Ενδιαφέρουσα ήταν η συνεργασία σε ομάδες κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Νικολέττα, Γ2
-
Μου έκανε εντύπωση πόσο μεγάλη και ωραία ήταν η Σμύρνη πριν την καταστροφή!
Μαρία, Γ2
-
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ο τρόπος ζωής των ανθρώπων στη Σμύρνη και η σκληρότητα των Τούρκων ακόμη και στα παιδιά!
Νίκη, Γ2
-
Εντυπωσιάστηκα από το πόσο πολύ επηρέασε η μικρασιατική μουσική την ελληνική.
Πάνος, Γ2
-
Η πληροφορία ότι οι κάτοικοι της Σμύρνης ήρθαν πρόσφυγες στην Κέρκυρα μου προκάλεσε έκπληξη.
Βαγγέλης, Γ2
-
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ο τόνος της φωνής της αφηγήτριας καθώς με ευαισθητοποίησε περισσότερο, αν και γνώριζα για τη Μικρασιατική καταστροφή. Η αντοχή και το θάρρος αυτών των ανθρώπων που ενώ πέρασαν πολλά δεν το έβαλαν κάτω με γέμισε αισιοδοξία και θαυμασμό.
Αγγελική, Γ3
-
Έμαθα να αναζητώ και να βρίσκω εύκολα βιβλία στα βιβλιοστάσια της βιβλιοθήκης.
Παύλος, Γ3
-
Μου άρεσε που είχαμε χωριστεί σε ομάδες και έπρεπε να συνεργαστούμε.
Βαλέρια, Γ3
-
Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν τα βάσανα που πέρασαν αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι ενώ είχαν μια κανονική ζωή αναγκάστηκαν ξαφνικά να βιώσουν όλο αυτό τον πόνο.
Μαρία, Γ3
-
Το διαδραστικό παιχνίδι που ακολούθησε την αφήγηση ήταν πολύ ενδιαφέρον καθώς είχαμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε και να γνωρίσουμε καλύτερα το χώρο της βιβλιοθήκης.
Στεφανί, Γ4
-
Η αφήγηση κράτησε πολύ ώρα, ενώ το παιχνίδι που ήταν πολύ «ζωντανό» είχε μικρή διάρκεια.
Στεφανία, Γ4
-
Η παρουσίαση μου φάνηκε φανταστική και πολύ καλά οργανωμένη. Επίσης λάτρεψα την αφήγηση καθώς και τις νέες γνώσεις που άντλησα μέσω του παιχνιδιού.
Μάιρα, Γ4
-
Το πρόγραμμα στη βιβλιοθήκη ήταν καλά οργανωμένο. Η αφήγηση, για να είναι καθηλωτική έπρεπε να έχει πιο πολλά εντυπωσιακά σημεία.
Γιάννος, Γ4
-
Μου άρεσε πολύ η βιβλιοθήκη, το κτήριο ήταν ωραίο και περιποιημένο. Το παιχνίδι με βοήθησε να συνεργαστώ και να κάνω υπομονή.
Αρετή, Γ4
-
… Έφυγα από τη βιβλιοθήκη ευχαριστημένος.
Τίτος, Γ4